Op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nathan en Janneke - WaarBenJij.nu Op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nathan en Janneke - WaarBenJij.nu

Op reis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nathan en Janneke

22 Februari 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!
Weer even een update op de site. Inmiddels zijn alle uitslagen bekend en alles was goed! Daarom hebben we snel tickets geboekt en morgen gaan we al weg! Vorig weekend hebben we onze kamers leeg geruimd en verhuisd (wat een werk!!) En nu is het toch bijna echt zo ver!
Het volgende bericht zal dus geschreven worden in India. Tot mails!
Groetjes Nathan en Janneke.

Nathan en Janneke

Hallo! Wij (Nathan en Janneke) zullen op 21 januari vertrekken naar Azie om daar 4 maanden rond te reizen. We zullen onze reis beginnen in India (Delhi) en daarna reizen we naar Nepal. Vanuit Nepal vliegen we naar Tibet om van daaruit de trein te nemen op weg naar Beijing. Vanuit Beijing zullen we naar Shanghai vertrekken om vervolgens daar met de boot naar Japan te varen. Op 13 mei vertrekken wij weer uit Tokio om vele uren later aan te komen in Brussel. Op dit moment zijn wij nog druk bezig met het regelen van de laatste dingen voor onze reis. Op deze site kunnen jullie lezen wat we allemaal zullen meemaken! Groetjes Nathan en Janneke.

Actief sinds 01 Jan. 2009